13 januari 2008

Lördagens bravader

Lördagen startade lite mjukt framför datorn, sen upp på vinden och kolla igenom slalomutrustningarna, finns nog så att vi klarar oss i år också. Eventuellt behöver vi ett par bindningar, åkte in till Mjölby för att kolla om det fanns något på second hand, men vi hittade inget som var intressant. Mattias fick en ljus idé - Jag såg pjäxor i Ulfåsa sist jag var där....

Sagt och gjort så åkte vi till Ulfåsa och tittade på möbler, ja just det.. möbler, i sportshopen fanns inga slalomsaker kvar, endast en j..la massa golfgrejor. Gick runt en sväng och tittade på soffor och soffbord, hittade en del alternativ som kan vara värt att tänka på när vi skall byta framöver.

När vi var klara så fortsatte vi vidare mot Motala eftersom vi behövde handla mat också, stannade på någon äcklig loppmarknad på vägen innan vi gick på Ö&B efter det så blev det
ICA Maxi.

Hemfärd och sedan började jag tvätta bilarna men det hann bli mörkt så jag såg inte skiten så därför spolade och skummade jag bara bilarna så att jag fick bort det värsta. TV och skinkmacka fick avsluta dagen.


Inga kommentarer: