20 februari 2008

Onsdag

Skulle ha varit ledig idag, men U blev sjuk så jag fick åka ner och jobba mellan 0630 och 1000, åkte sen hemåt, såg att M & E var på besök, hade hoppats att den lilla skulle vara med men icke det, vi fikade och sedan åt vi lunch.

Vi hade planerat att åka till Tranås och bowla jag och barnen, men i slutändan så ville Linus inte bowla i Tranås och Madde ville inte alls. Efter det så gjorde vi ett försök att åka till Linköping och fenomenmagasinet men då protesterade Linus och vi blev hemma. M, E, Madde o Jag gick ut en sväng, Linus satt inne o tjurade sen gick vi in och spelade Disneymonopol.

Madde följde med M hem och skulle sova över där, Linus skall på fritis i morgon, C sover då hon jobbar i natt. Själv skall jag jobba hela dagen i den förgrymmade gipsdammet.

Så här ser mitt lager ut just nu som i vanliga fall brukar vara lagom stort för squaredance el. dyl.











Inga kommentarer: