19 april 2008

Varför Hemsida?

Varför har man en hemsida om man inte kan sätta ut öppettiderna på den?

Skulle sjösätta automowern idag, men se det gick inte. Han laddade som han skulle, men när det var dags för start så klickade han lite bara och det kom upp ett felmeddelande i displayen
"Höger drivhjulsenhet är defekt". Snurrar man på hjulen så känns/hörs det skillnad på de två hjulen så det är väl bara lämna in den på service, känns trist då det bara är ett år sedan vi köpte den och att jag testkörde den det sista jag gjorde innan jag tog in den för vinterförvaring.

Det är ju trots allt nog den bästa investering jag gjort, gräsmattan blir kanonfin.

Har i alla fall bytt till sommardäck på Renaulten (någon som vill ha?) och tvättat både renaulten och min V40 samt alla vinterdäck. Jag antar att jag får byta däck även på Carros V40 i morgon och tvätta.

Inga kommentarer: