9 november 2008

Helgen

Klockan är fem och det är kolsvart ute, fyfaan vad jag hatar den här årstiden.
Helgen inleddes med lite arbete, lördag 9 - 1330, därefter han jag ialla fall tvätta både V40´n och Cabriolen innan det åter blev mörkt. Lagade mat och satte oss framför tv´n, lite glögg och pepparkakor gick också ner.

Idag har Automowern blivit rengjord och fått komma in i värmen. Nu skall jag stryka lite arbetskläder så jag har något att ta på mig i morgon. På tisdag bär det av till stockholm och Infra City-Upplands Väsby för ledarmöte för alla chefer i Systembolaget. Kom som du är på dagen och lete gärna upp sommarskjortan till kvällen står det i inbjudan... hittar inte min hawaiskjorta så det får nog bli en kostym som vanligt. Hemåt igen efter frukost på onsdag.

Kanske kan köra turkstilen på mötet:

Inga kommentarer: