17 januari 2009

Jobbhelg

Lite jobb idag, lugnt så här i mitten på januari, folk invänter nog lön, sen blir det till att köpa lite sprit igen... visst ja, barnbidrag den 20:e så då blir det väl ett uppsving då med.

Tog mig i kragen och spikade lite panel inne när jag kom hem. Satte igen ruta vid ytterdörren förra månaden då den gått sönder. Visste inte riktigt hur jag ville ha det på insidan då men nu hade jag bestämt mig, som tur var så hade panel precis så att det räckte liggandes. Nu är det i alla fall isolerat och klart!

Tittad just på Arga Snickaren på 5:an, där hade de lite mer projekt som inte var slutförda, nog för jag har projekt kvar (panel runt poolen, sittkant runt poolen, belysningsramp m panel på inglasningen, trappa vid slänten mm) men inte riktigt så som de hade.

Har visst en punkterad ruta i glastaket i hallen också!

Inga kommentarer: